Regulamin Maska Incognito Club

1.WARUNKI OGÓLNE 

1. Niniejszy Regulamin określa warunki uczestnictwa w imprezach organizowanych w Klubie Maska, znajdującym się przy ulicy Rynek 5 w Kielcach.

2. Klub muzyczny Maska z siedzibą w Kielcach przy ul. Rynek 5 jest miejscem prywatnym reprezentowanym wyłącznie przez Kierownictwo Klubu.

3. Wejście na teren Imprezy oznacza zapoznanie się i akceptację niniejszego Regulaminu.

4. Osoby przebywające w Klubie mają obowiązek stosowania się do zaleceń pracowników klubu i ochrony, mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa i porządku.

5.  Regulamin jest wydany przez Managera klubu oraz Zarząd klubu.

2. WSTĘP NA TEREN IMPREZY

1. Wstęp na teren Imprezy mają osoby posiadające ważny dokument tożsamości i posiadające nie mniej niż 18 lat w czwartek, 20 lat w piątek, 21 lat kobiety i 23 lat mężczyźni w piątek i sobotę.
 
2. W każdym wypadku, o wejściu osób do Klubu decyduje selekcjoner, menager lub pracownicy ochrony. Wspomniani pracownicy Klubu mają prawo odmówić wstępu bez podania przyczyny. W szczególności zaś, w celu zapewniania Gościom Klubu bezpieczeństwa oraz komfortu, Klub zastrzega sobie prawo do odmówienia wstępu osobom, które swoim wyglądem, ubiorem lub zachowaniem nie odpowiadają standardom prezentowanym przez Klub. Dotyczy to także osób, umieszczonych na listach gości, posiadających kartę członkowską V.I.P. lub posiadających wcześniejszą rezerwację miejsc w Klubie. Ponadto Selekcjoner lub Menager ma prawo nie wpuścić gości na imprezę, gdy w klubie znajduje się taka ilość osób, że wpuszczenie kolejnych może spowodować niemożliwość zapewnienia przez Klub odpowiedniego bezpieczeństwa i porządku na jego terenie

3. Selekcjoner oraz pracownik ochrony mają prawo do wylegitymowania Gościa Klubu w celu ustalenia jego tożsamości oraz weryfikacji jego wieku. 

4. Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że przy pierwszym wejściu na Imprezę pieniądze zostaną wymienione przez pracowników selekcji na Opaskę. Opaska zostaje trwale założona na rękę Uczestnika. Z Opaski może korzystać tylko jedna osoba. Zdjęcie jej z ręki równoważne jest z rezygnacją z udziału w Imprezie. W celu uniknięcia wątpliwości uszkodzenie lub zerwanie Opaski z ręki poza terenem Imprezy jest równoznaczne z rezygnacją z Imprezy. Organizator wymienia Opaskę w przypadku jej uszkodzenia lub zerwania z ręki wyłącznie, gdy nastąpiło to na terenie Imprezy. Opłata za wstęp nie podlega negocjacji.

5. Pracownik ochrony ma prawo przeglądania zawartości torebek, plecaków oraz odzieży osób wchodzących do Klubu w przypadku podejrzenia, że osoby te wnoszą lub posiadają niepożądane przedmioty. Zabrania się wnoszenia do Klubu jedzenia, napojów, alkoholu, środków odurzających lub substancji psychotropowych, broni palnej i gazowej, noży i innych ostrych przedmiotów, a także wyrobów pirotechnicznych i materiałów pożarowo niebezpiecznych oraz innych przedmiotów mogących spowodować zagrożenie dla zdrowia lub życia osób przebywających w Klubie. Pracownicy ochrony mają prawo odmówić posiadaczowi takiego przedmiotu wstępu na Imprezę bądź zażądać opuszczenia Imprezy, a w razie niewykonania tego polecenia usunąć go z jej terenu bez prawa zwrotu zapłaconej należności za bilet. 

6. Organizator nie prowadzi depozytu przedmiotów, których wnoszenie i posiadanie w trakcie Imprezy jest zabronione.  

7.  Zabrania się wynoszenia napojów poza teren klubu i spożywania ich poza terenem klubu. 

8. Zabrania się wprowadzania lub wnoszenia do Klubu zwierząt.

9. Na terenie imprezy zabrania się wchodzenia na obszary nieprzeznaczone np. zaplecza, pomieszczenia służbowe, scenę, bar. 

10. Osoby przebywające w Klubie mają obowiązek stosowania się do zaleceń pracowników Klubu, mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa i porządku.

11. Osoby zachowujące się agresywnie lub stwarzające zagrożenie dla innych osób przebywających w Klubie, będące w stanie upojenia alkoholowego, będące pod wpływem środków odurzających lub psychotropowych lub swoim postępowaniem naruszające Regulamin zostaną wyproszone z Klubu. Mogą być również przekazane policji.

12. W przypadku rażącego bądź uporczywego naruszania Regulaminu, pracownicy ochrony mają prawo użyć przewidzianych prawem środków przymusu bezpośredniego w celu niezwłocznego zapewnienia bezpieczeństwa w Klubie. Pracownicy służby porządkowej będący pracownikami ochrony uprawnieni są do stosowania środków przymusu bezpośredniego na zasadach określonych w art. 38 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.

13. Zakupiony bilet należy traktować jako indywidualną zgodę udzieloną przez Organizatora na uczestnictwo w Imprezie, która może zostać cofnięta w każdej chwili z przyczyn związanych z koniecznością zachowania zasad bezpieczeństwa i porządku.

14. Uczestnicy mają prawo wstępu i przebywania na terenie Imprezy w godzinach i miejscach wyznaczonych przez Organizatora Imprezy.

15. Zabrania się niszczenia wszelkich elementów pomieszczeń w klubie, przedmiotów i mienia oraz ich przenoszenia w inne miejsca oraz wynoszenia z klubu. Uczestnik imprezy ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i zniszczenia mienia powstałe z jego winy.

16. Na terenie Imprezy w pomieszczeniach zamkniętych obowiązuje całkowity zakaz palenia oprócz miejsca specjalnie wydzielonego w tym celu.

17. Zabronione jest zastawianie w jakikolwiek sposób wejść do pomieszczeń w tym wejść na bar by umożliwić lepszą i bezpieczną pracę osobą pracującym w klubie.

18. Obsługa Klubu może odmówić podania alkoholu osobie nietrzeźwej, awanturującej się oraz niestosującej się do zasad bezpieczeństwa i porządku.

19. Obsługa zastrzega sobie prawo usuwania szklanek i butelek pozostawionych na konsoli, lub w miejscach, gdzie mogą one stanowić zagrożenie dla innych osób. 

20. Pracownik ochrony ma prawo do reagowania w celach bezpieczeństwa i porządku w miejscach poza imprezą, ale również należących do terenu klubu, czyli schodów, korytarza, bramy wejściowej. 

21. Szatnia w klubie jest obowiązkowa, zabrania się przebywania na terenie klubu w okryciach wierzchnich. Goście Klubu mogą skorzystać z szatni klubu. Zasady korzystania z szatni reguluje odrębny regulamin. Za rzeczy pozostawione poza szatnią na terenie lokalu, Klub nie ponosi odpowiedzialności. 

22. Rezerwacje stolików w klubie są płatne. Rezerwacje obowiązują do 60 minut od umówionej wcześniej godziny. Klub zastrzega sobie prawo zmiany stolika lub loży.

23. Gość Klubu wyraża zgodę na wykonywanie i nieodpłatne rozpowszechnianie zdjęć i filmów z jego udziałem.

24. Uczestnik biorąc udział w imprezie rozumie i akceptuje fakt, że może być narażony na ciągłe przebywanie w strefie natężenia dźwięków mogących spowodować uszkodzenie słuchu oraz w strefie oddziaływania silnych bodźców świetlnych. Osoby cierpiące na migreny i inne schorzenia, których objawy mogą się nasilić pod wpływem tych bodźców (np. epilepsja), samodzielnie podejmują decyzję o uczestnictwie w imprezie i nie mogą z tego tytułu zgłaszać względem Organizatora jakichkolwiek roszczeń. 

25.Każdy z uczestników imprezy biletowanej winien jest przedstawić przed wejściem na imprezę ważny bilet wstępu lub inny dokument upoważniający do wstępu w formie określonej przez Organizatora. Organizator ma prawo odmówić wstępu na Imprezę osobom bez ważnego i możliwego do odczytania (także przez urządzenia skanujące) biletu lub innego dokumentu upoważniającego do wzięcia udziału w Imprezie.  

26. Karta Klubowa jest imienna i nie może być przekazywana osobie trzeciej. W uzasadnionych przypadkach obsługa Klubu może poprosić okaziciela Karty o wylegitymowanie się dokumentem potwierdzającym tożsamość.

27. Wszelkie uwagi oraz reklamację można kierować na adres mailowy manager@maskaclub.pl

 

© 2025. Maska Incognito Club. Realizacja: slek.pl